Venteliste til 1.g

Ventelisten til 1.g i skoleåret 2024-25 vil blive åbnet d. 8. maj 2024 klokken 08.00. Hvis du ønsker at komme på ventelisten bedes du sende en mail til venteliste@ijg.dk. I denne mail beskriver du dig selv samt vedlægger relevante bilag som f.eks. kopi af afgangsbeviset og/eller andre tidligere opnåede karakterer. Du hører fra os hurtigst muligt.

Se mere om optagelse her
Venteliste til 1.g

Alt det praktiske

Bevillingsrådet

Bevillingsrådet består af 5 medlemmer, hvoraf tre medlemmer vælges af og blandt forældrene til elever på skolen (forældrekredsen), et medlem udpeges blandt skolens bestyrelsesmedlemmer, og et medlem er en af forpersonerne for gymnasiets elevråd. Bevillingsrådet varetager uddelingen af økonomiske midler, idet der opkræves kr. 20,- pr. måned pr. barn som betales sammen med skolepengene.

Retningslinjer for bevillingsrådet ved Ingrid Jespersens Gymnasieskole