Søg optagelse på Ingrid

Hvis du ønsker at gå i gymnasiet på Ingrid skal du senest den 1. marts søge via optagelse.dk.

Se mere her

Orienteringsaften

Tak for en overordentlig velbesøgt orienteringsaften. Hvis du ikke kunne være med, kan du se vores virtuelle orienteringsaften fra 2022.

Søg optagelse på Ingrid

Orienteringsaften 2024

Orienteringsaften

Langt de fleste af vores elever traf først deres endelige valg af IJG, da de havde været til vores orienteringsaften, og selv havde fået mulighed for at mærke stemningen på skolen.

Nu er vores orienteringsaften 2024 vel overstået. Tak til mange de besøgende, der kiggede forbi. Vi håber på at se mange af Jer til august. Hvis du gik glip af vores orienteringsaften, kan du nedenfor se vores orienteringsaften 2022, der var virtuel grundet Coronasituationen.

På orienteringsaftenen præsenterede vi skolen, vores kreative linjer, studieretninger og elevudvalg. Her på hjemmesiden kan du læse mere om studieretningerne, vores særlige ekstra undervisningstilbud og dine muligheder for at udvikle dig fagligt gennem vores talentprogrammer. Du kan læse om livet på skolen og elevudvalgene.

Orienteringsaften 2022