Venteliste til 1.g

Ventelisten til 1.g i skoleåret 2024-25 vil blive åbnet d. 8. maj 2024 klokken 08.00. Hvis du ønsker at komme på ventelisten bedes du sende en mail til venteliste@ijg.dk. I denne mail beskriver du dig selv samt vedlægger relevante bilag som f.eks. kopi af afgangsbeviset og/eller andre tidligere opnåede karakterer. Du hører fra os hurtigst muligt.

Se mere om optagelse her
Venteliste til 1.g

Alt det praktiske

APV og elevtrivsel

Vi går op i, at vi er et godt sted at arbejde og et godt sted at studere. Skolen gennemfører hvert 3. år en arbejdspladsvurdering (APV), hvor alle personalegrupper er inddraget og en undervisningsmiljøvurdering (UMV)/elevtrivselsundersøgelse (ETU) for alle elever. Miljøudvalget er ansvarlig for planlægning, gennemførsel og evaluering af disse undersøgelser. Miljøudvalget er endvidere ansvarlig for at udarbejde en handlingsplan og for at drøfte denne i relevante fora.

Elevtilfredshedsundersøgelser (ETU/UMV):

Arbejdspladsvurderinger/Medarbejdertilfredshedsundersøgelse (APV/MTU):