Vil du gå i gymnasiet på Ingrid?

Venteliste til 1.g

Ventelisten til 1.g i skoleåret 2024-25 vil blive åbnet d. 8. maj 2024 klokken 08.00. Hvis du ønsker at komme på ventelisten bedes du sende en mail til venteliste@ijg.dk. I denne mail beskriver du dig selv samt vedlægger relevante bilag som f.eks. kopi af afgangsbeviset og/eller andre tidligere opnåede karakterer. Du hører fra os hurtigst muligt.

Se mere om optagelse her
Venteliste til 1.g

Musical

Musical

Ingrid-musical

Den årlige musical på Ingrid er et tilløbsstykke og et af skolens traditionsrige samlingspunkter - over 1/3 af skolens 300 elever deltager enten on- eller backstage. Vores musical periode er kort og intens - den starter i januar og slutter torsdag i uge 6 med premiere om mandagen. Det er absolut en af de bedste tider på året.

Velkommen til Pingvinerne i Valhalla

Hvad får man, hvis man krydser et oldnordisk gude-univers med en bunke danseglade pingviner og en ananaskrone - og krydrer hele fortællingen med en hospitalsromance og en juicebar? Svaret findes i PINGVINERNE I VALHALLA - Ingrid-musical 2024

Pingvinerne i Valhalla - Ingridmusical 2024

100 teaterglade gymnasieelever og lærere står klar til at give jer et brag af en forestilling. Vi glæder os til at se jer i teatermørket, for husk: musicals skal ses på Ingrid!

Mandag d. 5.2.-7.2. 2024